29/12-08, Wanna get to know Emelie? Read this.

Emelie:  En liten mysig finsk/svensk tös som man med glädje lever med. Hon kallas även för elle, så ni vet. Hennes humor går hand i hand med min, vilket man aldrig kan tröttna på. Piff & puff, känner dom flesta till.. det ÄR vi. Hon är en målinriktad tjej som oftast lyckas med det hon strävar efter. Emelie älskar att sjunga.. och fint sjunger hon också. Hon älskar sin familj & sina vänner.  Hon är inte en i mängden, men heller inte den som följer längden =) (för er som vet att Emelie är kort) När hon är ute i dimman och röjer, då är det ribban hon höjer!
-Kärleks-full-gulligull-  Det är emelie på fyllan! =)
Det viktiga för mig är att Emelie & jag alltid litar på varann och är där för varann i både vått & torrt.
Mer kan jag inte beskriva henne.. för känslor... ja det visar det mesta :D
men jag kan avsluta med en dikt.
 
Ellebellebus, jag älskar att umgås i ditt hus.
Våra seriösa men även oseriösa val
gör att vi ibland får stå för våra tal
Fest för oss
är då vi går loss
Men när du din glädje sprider
Då har vi våra gyllene tider
Elle den snälle
dagen blir aldrig lika ljus utan dig <33

                                                                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0