29/12-08, Wanna get to know Vera? Read this.

Vera, hur ska jag börja att förklara henne? Hon är en av de personer jag håller mig närmst, hon betyder otroligt mycket för mig och ingen kan ta hennes plats.

Vera kommer från Serbien, staaaaaaaaaaaaaaaaje bilo haha och har också ett väldigt hett temperament! Som är sjukt kul så länge hon kan styra det ;D En viktig del av Veras liv är hennes pojkvän, som hon håller väldigt kär! Vänner är också viktigt för henne, att hitta på nya äventyr och låta vinden för henne framåt. En sak jag måste påpeka med Vera är dock också att hon är så otroligt envis, jag måste erkänna att där klår hon mig! Trots det så vet hon oftast när hon ska sätta envisheten åtsidan och "surrender".

Hon är sjukt rolig och vi kan skratta åt det mesta och när vi väl börjar ja då kan vi inte sluta, haha. Vi berättar i princip allt för varandra och det som är så bra med det är att vi ibland kan tänka och tycka väldigt olika och då är det bra med hennes stöd och åsikter. Det är inte många som är som hon, det är en sak som är säker. Det finns nog ingen som är som hon. En rolig, sprallig tjej som lever i nuet och tar dagen som den kommer.

Kolla bara in en dikt jag skrev om henne en dag "roligast, gladast o bäst, var du än drar mig blir de fest, älskar att äta gott o ta en dag i sänder, leva livet o se vad som händer, hon e söt o fin hon är bara min!"
Behöver jag beskriva henne mer än så? Nej, tänkte väl det. Jag älskar henne och hon är min. Min bästis.

<3

                                                                                                                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0