30/12-08, En dag kvar ..

Och det är bara en dag kvar, sen sker det ! År 2009 är här för att stanna, ett tag.
För mig lär nog 2009 se ganska basic ut.. förutom att jag har en resa jag ser fram emot i sommar, då jag beger mig till Rhodos med mina vänner, fyfan vilket drag det lär bli. Snart ska man även börja köra så se upp, för gatorna lär inte bli säkra efter mig kan ni tro!

Men idag vaknade jag upp, trött som fan. Mötte Cornelia i köket och gumman gör frukost!
Mums.
under frukost bordet tar hennes killkompis upp en bok, en tjock bok, med massa intressanta upplysningar. ( intressanta enligt honom iaf ) haha.. & jag fick lära mig hur pencilin blev till!
Nu ska jag & Cornelia till stan & sedan ska vi sola.. man får ju ångest om man är en blekfis på nyår liksom.. eller är det bara jag som tycker så?
jaja, jag lämnar några spår här ikv igen :) puss puss

/ v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0