31/12-08, tänk om där finns någon som tänker som mig? Då hade jag blivit chockad.

Dagens i-landsproblem:  ÖLEN DEN HAR INGEN PANT! =)


double bed, double trouble!
Att ligga i dubbelsängen med sin dator & låtsas vara Cornelia (genom msn) kan vara farligt!
Hon slåss, knips, bits, och brottas.
Man blir som man umgås brukar dom säga.. vilket resulterade i att här blev CATFIGHT!
hahaha,. nu är vi helt trötta och dagen ja.. den har vatt stressig men även avslappnande.
Vi besökte ju solariumet och där får man slappna av. Om man gillar värme så att säga.
Men stressen ja den uppstod lite då och då, men vem upplever inte det?
Jag kan faktiskt påpeka att det har blivit ganska populärt att "tävla" om vem som är brunast men å andra sidan tävlar man också om vem som får snabbast cancer.. ? om man tänker det på mitt sätt..
Jag tänker faktiskt lite annorlunda ibland, men det är det som gör mig till mig!
egentligen är det bara.. hmm vad ska man säga?
en ren reflex?
 innan man brister ut i:
-FAN VAD DU ÄR BRUN!!
- JAG? NEEEEJ, DU ÄR!
En-formiga repliker var gång.
Men snart undrar jag vad man kommer börja att tävla i näst?
Vem som kan med glädje slicka sina tår 24/7 ?

jaja nu ligger jag stelt kvar i sängen och Cornelia hon sätter armen på min rygg och säger:
- Shit, du är mycket brunare än mig
vera: ligger tyst kvar..
- Och jag? Jag är helt ...            VIT.

& då skrattade jag, haha man kan väl inte vara annat än vit om man inte är brun?
hon var dagens "dummast" =)

nu ska vi äta glass med chokelauuuudsås!
/  v.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0