7/4-09, HÄÄÄÄRLIT =) ( Vem sa att jag inte var en skräpmats whore? =D )

Gissa vad som hände igår!? Äh, ni kommer inte lyckas! Haha, underbara Micki kom och överraskade mig med en korg full me läckerheter, mahaha. Mcdonalds mat- McFeast meny, cheeseburgare och chicken burgare.
Godis- Massa lakrits, marabou digestive och marabou lakrits.
Glass- Ben and fucking Jerry half baked! Alla mina favoriter. Så himla underbar o hon gjorde verkligen min dag speciell. Förutom alla som grattat mig och hört av sig så var det verkligen ah super! Jag blev sååå lycklig och kände att det var min dag och ingen annans. För man har ju bara EN dag om året då ens älskade ska få dig att verkligen känna sig speciell. ( Familjen hade ju firat mig dagen innan då mamma skulle iväg på kurs men det gick lika bra de! Då fick jag bara presenterna en dag tidigare ;) mihihiihi ) ( Självklart fick Micki också en del av det goda. Jag menar en sak kan vara otroligt god men om man inte delar det med någon man älskar, kan det vara att man äter kaviar fast det smakar som makrill. Haha, vilken liknelse. :P )

Så verkligen, TACK MICKI! Det betydde otroligt mkt för mig att du kom igår och visade uppskattning =)
Älskar dig massooor! I alla fall så hade vi uber mysigt igår, med prat, mat, rädslor och hahaha massa annat skoj!
Hon sov över och idag var jag i stan med Miranda och Cassandra! De hade tagit massa anteckningar och info till mig när jag varit borta och hade även köpt presenter till mig! Så himla gulligt och snällt och det var saker som jag spanat in tillsammans med dem tidigare! Sneaky e dem haha, en rosa topp och jättesöta örhänge. Bilder kommer nedan.. =)
Älskar er med tjejer =)

Ah, vilken underbar dag.

( Glömde berätta att Micki passade upp mig igår kväll och idag för att jag fyllt år och gjorde blandat annat frukost.. Hur bra kan det bli!?! )
 
Överraskningskorgen av Micki. Ops Ben & Jerryn fick nt plats i korgen! 


Cp bild men sakerna jag fick av sööta Mirre o Casse!

               
/E.

Senare kommer bilder på digitalkameran och klockan jag fick! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tur du har ,med såna vänner :)



Grattis i efterskott

2009-04-07 @ 19:51:03
Postat av: Anonym

Verkligen, några riktigt bra vänner har jag hittat =)



Tacktack!

2009-04-07 @ 20:25:56
Postat av: Anonym

/Elle.

2009-04-07 @ 20:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0