7/4-09, only by me.

Tog en paus från filmkollandet, inte första gången man ser dagboken ( the notebook ) och inte heller den sista..
Ah, älskar den.
Den är i topp med, titanic. Dem två filmerna alltså, kärlek och passion på hög nivå.

Jag älskar ju att skriva dikter och fick inspiration av filmen, bjuder på denna lilla biten..
Funderar på att starta en blogg eller ändra min gamla till en diktblogg, där jag lägger ut allt möjligt jag skriver som texter och dikter. Både på svenska och engelska då.. Kanske jag kan lära mig lite fler diktstiler också. Vad tycks? ..

" they made storys to reality and sayings to sight,
you could see their passion even if they fight,
though it took a while to find out they were two pieces that had lost their ways,
they could now spend their upcoming days.. together "

/ E.


Kommentarer
Postat av: Sara

Fint :) vad gör du idag?

2009-04-08 @ 10:37:45
Postat av: Ellee.

tacktack! träffar en vän :)

2009-04-08 @ 11:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0