Dagen har kommit till nytta / Vera

Japp, dagen kom till nytta. Vera hann jobba 2 pass & innan dess var hon på frukost hos Sanna.
Sedan åkte jag och brodern Nino in till stan och fikade på Pronto!
Fick en känsla om att dagen skulle bli bättre :D
Jag menar.. det känns såå härligt att hinna med massa saker innan klockan 2.
Sedan träffade jag Sanna vid gustav och då bjöd jag henne en runda på Pronto igen!
Hahaha typiskt mig som ska tjocka mig.
Har dessutom inte tränat på 2 månader!
Men ingen fara.. Vera är fortfarande den lilla rara!
( hhaha eller nått.. ville bara bjuda på ett litet fyndigt rimm.)
Efter fikat kom Sannas broder körandes i bilen med mammut & papput för att hämta oss!
Han övningskörde, vilket gjorde resan väldigt nervös.
Men han var duktig juu! =)
Han körde oss till Strandmarken i Lomma tror jag.. Där Sanna & hennes familj skulle hälsa på lilla valpen dom kommer få hem i slutet av april !
söööuda valpar.
Nu ska jag '& Sanna ut och ta fina bilder tänkte vi.
Pouss och hej vera alá sanna pastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0