Dagens lopp.

Började med att jag stack till Annas butik i stan.. och påvägen dit träffade jag Paul :D
Det visade sig att han också skulle dit, trevligt trevligt ! :D
Och medans vi var i butiken och snackade fick jag reda på att butiken skulle flytta vilket innebär att jag kommer få jobba där snart, jiha!
Sedan kom Mariana och Jim till butiken och vi snackade lite och sedan drog vi ut i stan och solade fint på en bänk och snackade allt mellan himmel och jord. Allt som man borde veta fick nu höras :D
Sedan tog Jim sin fina rosa protein drink och drack upp den och drog iväg till träningen. Då bestämde jag och Mariana oss för att fika vilket vi gjorde. Denna gången blev jag jättenöjd med min beställning. Solen sken på och jag kunde inte sluta njuta av dagen och vännerna :D
Nu ringde Cornelia mig och ville att jag skulle hänga med till stan igen för dom skulle fika eller spela biljard. Men jag hade inte lust för det då och tänkte skita i det =)
Men så kanske Erik, Anna, Dennis och Nino skulle lira ikväll också.. så vi får se vart jag hamnar !
Det har varit en underbar dag och det är den än ikväll!
Imorgon blir det partaj för hela slanten!
Pousss, Vera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0