Kate Ryan - Ella, Elle l'a (8)

Sanna säger:
jag kommer sakna diiiiiig
vera med flera: it was all about the chase, baby. säger:
var det allt bitch?
Sanna säger:
HA-HA.......... Du krossar mitt hjärta nu
vera med flera säger:
har DU ett hjärta? detta måste firas i sådannafall!





Och så kan det gå när Sanna ska åka till Sthlm inom 2 timmar och inte ens vill skicka ett
VYKORT TILL MIG !
Japp, jag blir ledsen och sårad och allt sådant man kan bli ..
Till och med magen säger ifrån nu!
Vilken vän man har va? som säger att det kostar för mycket att skicka ett vykort? :(
KASS!
=(



/ vera

Kommentarer
Postat av: v

jävla hitler är hon :(

men snål som en jude!

vilken blandning!

2009-04-02 @ 11:37:14
Postat av: Sanna

Vet vet, kanske döljde hitler något?Kanske var han en jude trots allt.

Men jag är faktiskt inte snål jag är bara lat lalala! Men vykort kommer, men jag kommer förmodligen vara hemma innan de kommer fram KLAENT!

2009-04-02 @ 11:41:42
Postat av: v

Det är banne mig tanken som räknas!

och du sa till mig att du skulle utmana mig i nationella matten!

och du påstår att du är smartare än mig och att sanningen svider så kallat?

här får du payback:

" Sanningen svider för sanna som LIDER "

MOHAHAHAHAH! ;)

2009-04-02 @ 11:51:06
Postat av: Sanna

Tro mig! Jag kommer vinna vadet! LALALA xD

2009-04-02 @ 11:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0