shiit.. stressigt lovet kommer vara i början!

Vi kan börja berätta att det svider att ha i färg i huvet .. så många gånger som jag färgat mitt hår. Men denna gången hoppas jag det blir en bra färg :) Jag färgade det nämnligen själv... på 4 min !

Imorgon blir det en gala som latinskolan håller i .. där dom ska ha aktion på killar om jag har förstått rätt... & vi tjejer ska lägga bud på dom .. och när man vunnit går pengarna oavkortat till nån i behov. har glömt vem det var eller nått sånt.. Men ett roligt sätt att tjäna pengar på tycker jag :)
Så eftersom Cornelia INTE vill gå utan mig får jag följa med henne dit.
Och där emellan MÅSTE jag hinna klämma in emelie på schemat! Hon kommer ju hem från spanien och jag bara måsteeee får träffa min bejb om det nu vore för 1 timma!
På lördag är det ytterligare någon annan fest som kommer vara belastat med heleneholms elever här i mitt område. Vilket betyder att om jag behöver gå hem och spy eller byta om så har jag det nära ;) ahhahahah! ( ironi )
Nu ska jag tvätta bort färgen jag har i och se hur håret blev.. och sedan dra vidare till Cornelia!
Ciao =)

 / vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0