1/2-09, En dag kvar

Så nu har Emelie åkt hem och jag hoppade i ett varmt bad, samtidigt som jag funderade massa och fick två söta sms, tack <333 =) Sedan tänkte jag att jag lika bra kunde borsta tänderna samtidigt som jag badade så slapp jag göra det sen? Måste snåla med tiden för jag ska hinna plugga klart till mitt prov på tisdag!

Efter plugget ska jag skicka iväg lite adresser vilket har blivit mitt nya jobb, sedan ska jag chilledilla och inte längta till imorgon =(
insåg precis att det bara var en dag kvar tills jag, mamma och rektorn skulle ha möte. jo, just det OCH kuratorn!
Dock är hon snäll, hon och jag vi har bra kemi vi!
Och nej inte på DET sättet !


5 dagar kvar, sen är det helg igen =) <333

Vi hörs/ses/läses vad som helst .. Senare!

( palla äpplen på att komma ihåg massa från studet )

kram vera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0