1/2-09 Lördag/söndag kväll ..

Vaknade upp lördag morgon hemma hos Emelie =) Hade för jävligt ont i ryggen för att Finnen här snodde mitt täcke HELA natten, men tyckte det var synd och väcka henne för att be om täcke... ( egentligen mer rädd för att väcka henne än synd ) För hon är aggressiv av sig! hahaha ! Sedan åkte jag hem, åt frukost med Cornelia och sminkade henne för hon skulle på fest !
När Cornelia åker hem kommer Emelie hem till mig =)
Vi chillar och lyssnar på musik, vi drar till maxi och tjockar oss. Och till slut drog vi ut till en pub.
Trevligt? *haha* (***)
Så nu när vi nyss kommit hem ska det bli mys att ligga i min säng och se snön falla utanför mitt fönster samtidigt som vi äter chips och kladdkaka. Ha en trevlig söndag önskar en brunett/blond vera! =)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0