12/2-09 alla hjärtans dag kommer bli en succé !

morgonen och dagen tills halva kvällen kommer jag spendera med Anna =) <333
så vitt jag vet kommer vi fika massa, och även göra drinkar och bara ha en trevlig tjej-tjejs upplevelse!
hög musik som vi alltid brukar ha, snacka skit och verklighet... Flumma om månen och bara  skratta' hahah.
Men mot kvällen ska hon vara med Nino, då ska jag iväg med mina underbara vänner som jag älskar.
För att ni är bäst för mig :)
och det är sant Elsa, det är synd om dom som inte har en vänskap som oss ! det är verkligen så som du säger :)
sorry om jag vatt nere men det är över.. det är inget som jag säger bara!
har haft ett rejält snack med Anna som hjälpte mig! Känns som om jag kan springa runt ekvatorn med glädje för livet :D
vi ska ha så kul tjejer ! !  föööör jag kommer ÄNDÅ :D
planerna va att vi skulle äta på en mysig resturang på värnhem, sedan vidare till bowling och efter det bio!
chilledill krök fixar vi innan allt annat sker har jag för mig?

jaja, ni får uppdatera mig om det är ändringar i något  haha!
Nu ska jag surfa vidare och se om jag hittar nått snyggt ja kan handla på nätet!
Man orkar verkligen inte gå till stan i detta vädret. nej!
på tal om surfa...
jag får ju se upp så jag inte drunknar, jag kan ju inte simma :)
soooo wish me luck and seee uuuu soooon!
veeeeeeeera, the girl that is back on track <3333


P.S. tack för allt stöd sanna och elle =)
true finnnnnpower :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0