12/2-09 Shopping i sängen, mys mys!

OCH JAG ÄR SÅÅÅÅ GLAD!  SAKER OCH TING FIXADE SIG ÄVEN FÖR SANNNNNA =)
SÅ BRA! GREAT! HALLELUUUULIJA! HAHAHAHHAHA ( ENDAST SANNA FATTAR )
men, så ligger jag fortfarande i sängen och klockan är tio över 4, jazz musiken är igång och vera hon ligger med blött hår mot kudden och bara lever glatt! Även Erik är på glatt humör efter vår konversation som var väldigt hippie, galet, speedat och terroraktigt :D haha
men Vera lyckas även att hitta något fint som ni ser på bilden  nedan :



Ska nämnligen se hur allt det hära med usa's frakter funkar och så innan jag kör igång beställningen ! Wish me luuuuck!


/ Vera hälsar er alla en riktigt chill dag med massa hulejabba uba baba duledule ding ding sing melodi =)

p.s. även mina klackar kom igår!
svin-schnygga <3
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hallå, vi är bäst. Både goes smarta!

Halleluija!

HAHAHAHA!

2009-02-12 @ 16:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0