13/2-09 dagen/kvällen

så nu har jag och Elle fyllt magen med cola, kladdkaka med grädde och hallon och chai latte vanilj!
Vi fikade på pronto och Elle hon var helt vild!
Vi satt och snackade och planerade om sommaren och annat.
Sedan började vi skratta för diverse saker, och vips så sparkar Elle upp hela bordet vi satt runt och tro mig, det var inte långt ifrån att all vätska på bordet hälldes ut inte! haha, sedan föll mörkret rätt så snabbt... ( märkte inte att vi pratade så länge så mörkret hann komma )
Men iallafall, så hämtade vi även ut Emelie's paket från h&m !
nice ska jag säga er !
Nu äter Elle och jag sitter och kollar in busstider, ska nämnligen vidare till en håla nu. Oxie.
Sanna om du läser detta så kan jag säga att jag inte tror jag hinner komma till dig heller, inte om 11 är försent på kvällen? du får ringa mig under kvällen så ser vi då!

/ Vera

Kommentarer
Postat av: siilll

hade du pengar nu :( ?

2009-02-13 @ 20:15:27
Postat av: Anonym

kom till mig

2009-02-13 @ 20:19:15
Postat av: Sanna

Haha ja, jag får svara på min kommentar här.

Ja efter de var hon hopplös HAHA!

Ring mig senare när vi alla ska ses?

PoK!

2009-02-14 @ 13:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0