15/2-09 spolar tillbaka tiden lite.

Vi spolar tillbaka tiden lite för att det har hänt så mycket nu i dagarna så vi inte har hunnit rabbla upp allt =)

Igår efter fikat och allt vi hade, tog vi bussen och hoppade av på davidshall där vi träffade Sanna och Sillan inne på Espresso House! Det bar av till Gustav där hela vägen dit var kaotisk! Hade inte förvånat oss att hela stan la märke till oss! Det roliga var att en kille från heleneholm satt på bussen som jag och Emelie satt på innan vi träffade Sanna och Sillan, han fick ögonkontakt med mig och visade ett tecken på att jag skulle ringa honom! HAHAHA så störd =)
kommer nog flabba när jag ser honom igen efter lovet Och Emelie hon fick massa sms från 5 guys all over, haha mycket på den lilla stunden! När vi fyra var på Gustav tog vi fyran hem till Sanna och påvägen dit sjöng vi jäättteeehögt på bussen, precis som om vi va jätte fulla! Men vi va höga på livet =)
Sjööng så mycket så folk nickade till våra rytmer och allt! hahaha, skratta gjorde dom med!
Påvägen ut från bussen fortsatte vi liva upp gatorna och sedan ser jag Emelie framför mig, hon skuttade runt som bara den till musiken.
DÅ PASSAR JAG PÅ!
jag fäller henne, men inte för att hon ska trilla utan så där retsamt som jag brukar!
Vad händer? Jo, hon ser mig, men hinner inte reagera så hon hann bara hoppa i luften innan jag satte fälleben vilket resulterade i att hon flöööööööööög jättehögt i luften och landade ganska segt. Hon liksom... gled inte på gatan?
utan bara stannade upp på alla fyra som en katt? och sen bara PLASK!
Hela hon låg på gatan!
Det tog lång tid innan hon själv började skratta! Så fort jag märkte att läget var o.k så började vi grina allihopa!
Och även jag slängde mig ner till Elle för att hjälpa henne!
Hemma hos sanna var vi fortfarande flummig.
Jag kissade med katten inne på toaletten? Sanna sa att det var okej så haha.. varför inte.
Den stod ändå bara och stirrade mot duschen!
Det roliga var att Elle hon är halv finsk hon, vilket Sanna också är.. så började dom prata med Sannas mamma och så..
trevligt!
vägen hem minns jag INGET av?
vet inte ens vad klockan var..
känns helt svart i bollen asså.. haha skumt!
 Men det är allt jag hade att komma på från denna dagen. Tror inte jag kommer på så mycket mer nu när klockan är 4 på morgonen!


ALLA HJÄRTANS DAG!
" ur veras perspektiv "
Eftersom Emelie precis har somnat kan jag inte lägga till saker som hon hann göra innan alla tjejer träffades på kvällen! Så det får bli jag själv som rabblar upp mina saker!
Jag kom hem med världens bästa humör!
Det smittade tydligen av mamma vilket gjorde att vi dansade tillsammans, ALWAYS FUN!
Sedan bar det av till jägersro där jag fick en del saker jag ville ha, ni vet?
Alla hjärtans dag för mig, innebär inte bara de " vanliga " presenterna!
Nej, jag fick gå in i affärerna och välja och vraka!
Synd nog hade vi inte tid till stan vilket får bli senare idag..
Men jag fick iallafall nya klackar, kofta, underkläder, smycken, hårsak, vår jacka & något mer jag inte minns? just det, ringar!
Och imorgon får jag min efterlängtade klocka =)
Sedan var det dags att handla till Brodern och hans flickvän!
Dom fick guld, vi hade inte så mycket fantasi inte haha!
Sedan blev det kväll, TJEJERNAS KVÄLL!
Vissa möttes på dalaplan och for till värnhem, och andra halvan kom dit!
Vi satte oss vid ett bord för 6, högljudda, glada, finklädda, spralliga och hungriga töser.
Vem gillar inte sådana gäster? haha!
Vi hade det jätte trevligt faktiskt, saknar det redan..
& så klart var jag sist med maten.. jag är alltid så seg med det.
Emelie sa massa roliga och finurliga saker, som fick mig och Sanna och Lina att garva sönder.
Micki blev kär ( är kär ? ) och telefon dejtade en stund.
Cecilia kom inte förrens lite senare men kul hade vi.
Vi satt där i ungefär 2&en halv timmar.. och sjöng som vanligt, snackade gojja och vissa snodde min Cola hela tiden!
bu för det!
vi hade sett massa med folk gå förbi utanför fönstret, hålla hand.
Snacka om att vi började argumentera om hur det kan bli för uttjatat när man ändå gör det vanligtvis?
Det KAN ( men de gör inte alltid ) men det kan kännas lite påtvingande BARA FÖR ATT...
det är alla hjärtans dag!
haha och sedan såg vi två killar gå tillsammans, vilket fick oss att skratta och säga
Även dom går hand i hand.
Sedan brister Sanna ut i skratt, hon ser TRE män gå, den ena är längst, den andra är ett huve för kort, medans den tredje inte ens får plats på trottoaren och är kortast. Dom kallade vi för Tripp trapp trull!
HAHAHA, det var kul!
och ett par jättesöta par i rullstol, med dreeeeds!
aw! =)
Nog om våra iaktagelser, så vandrade vi till konsum för att köpa godis till den stora " ring linjen " vi skulle testa!
Nämnligen att ta buss tre och åka den ända tills vi kommer till samma ställe igen, och bara äga bussen. Göra det till vår "EGEN" buss. haha men saker hände, och vissa drog!
natten slutade med att Jag, El fino ( Elle, inte Sanna ) och Hippien micki hyrde en riktigt störd, söt, galen, incest film!
Godis till det, och massa prat!
Sedan gick det över till massa foton, dock lägger vi inte ut alla.. dom ser ju helt sletna ut efter allt vi gjort hahah!
Här har ni lite bilder iallafall..


















Fler bilder av dessa KANSKE kommer upp med tiden :)
Men bilderna från Resturangen och så.. kommer upp, det är jag ben säker på!
När Sanna har skickat dom!


Nu ska även jag gå och lägga mig, och tack och lov för lov säger jag, för så här kul som jag har haft det dessa dagarna vill jag ha mer av. Absolut.
p.s. linus, robin m.m
FÖRLÅT för att jag inte svarat på era sms, jag hör av mig när ni vaknar!
Pussen / Veeeera

Kommentarer
Postat av: Gupta

wohooo:D UHHA

2009-02-18 @ 01:14:33
Postat av: bebisvera :)

hahahahha <333

2009-02-18 @ 01:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0