16/2-09 Natilus + snygg tränare, yes!

Nu är man hemma efter ett pass på Natilus med Emelie, Sanna och den starkaste av oss alla, Michaela!
En och en halv timme på Natilus och utan pauser. Bara drickpaus vilket tog nån sekund =)
Har även börjat äta nyttigt haha och med vänner som jag umgås med hela tiden.. går det skit bra!
För dom är lika pepp på att vara nyttiga och friskt sunda =)
Fit for fight, oh yes.

Fick precis ett samtal av brossan också..
Jag ska nämnligen få en ny dator :)
Så snart kan jag verkligen daska den andra i golvet.. bara för att lätta på trycket ahahah!
Så det nya blir då en Hp550.
Ingen aning om den är bra, men fin är den dock :)
puss på det!

När Emelie har duschat färdigt ska jag hoppa in, sedan är det dags att ge sig av till robin.
Där kommer jag Emelie, Alex och robin själv spela wii ! !
Och spela in i studion japp.
Inte jag, tack och lov =)
haha, men men nu börjar det dra ihopa sig med tiden!
hörs sen. ( inte bokstavligt talat för alla )
haha, pussss Vera!

glömde nämna våra klockrena kommentarer ibland..
Nu i dagarna när vi var ute och röjde satan så stack vi till makedonkan för att käka innan vi drog hem!
Då Emelie frågade vilka dressing dom låg inne med så rablade hon upp massa.. bland annat
mcfeast! vilket jag förstod som " fis " bara
haha och då var jag ju tvungen och säga till kassörskan
" VA? FIS? DE MÅSTE VA NYTT? "
hahahahahahahha!

Över till Natilus andan..
Då vi sitter och byter om ser jag Emelie ta upp en " friskis och svettis " flaska!
hahahahahhaha det var jag ju bara tvungen till att kommentera.
"Emelieeee? varför har du en friskis och och och fl fl fläskis flaska?"
hahahahahah jag var så uppspelt på det så ja börja stamma och även säga "friskis och fläskis flaska "
hahahahah det var skit kul.
Efter träningen när vi skulle byta om på nytt säger Sanna till Emelie
" fan vad du stressar :O ta det lugnt "
och jag lägger till
" eller hur???? "
HAHA och då säger hon¨
" MÅSTE HA MIN BANAN INOM EN HALVTIMME FATTAR NI VÄL "
HAHAHAHAHAHAHAHAHH!

det va kul för oss som var där på plats, så det är lugnt om ni inte fattar det roliga i att man måste äta något nyttigt inom en halvtimme efter träning!

kram & puss igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0