17/2-09, Berklee College of Music

Min dröm. Jag har precis hittat min dröm! Äntligen säger jag bara.. AH.
Jag kollade på min tatuering som jag vill skaffa, som är ett ord men också en låttitel på en av de mest underbara låtarna som existerar! Gjord av min största idol Gavin Degraw.
Så lyssnar jag på han och allting känns fantastiskt, då jag går in på hans hemsida för att se om man kan beställa saker med han. Typ, en tröja med en bild på honom och hans namn eller liknande! Då kommer jag ihåg min nyckelring som jag köpte på hans konsert som jag var på för några år sen, och beslöt mig för att leta efter. Såklart hitta jag inte den, men men, jag fortsatte istället att kollapå hans hemsida.
Så tänkte jag att det kanske var någon i Sverige som hade idolprylar av han som de kanske ville sälja? Men google ledde mig bara till wikipedia och tillslut satt jag och läste om hela hans liv. Då jag kom in på hans bakgrund och utbildning. Jag hittade "Berklee College of Music" där han har gått. OCH John Mayer, en annan av mina idoler. ( Dock klår ingen Gavin, INGEN ! )¨
Jag gick in på skolans hemsida och den är tydligen en väldigt stor och prestigefylld skola med många grymt bra etablerade artister och jag blev fast! Man kan göra autditions i Europa också då jag såg att de hade Helsinki som stad..
AH, jag vill!! Nu måste jag bara bli tillräckligt bra. En 3 år har jag på mig. Och jag ska satsa, det ska jag fantamig!
Lära mig engelska, sång, musik,  erfarenhet, en ny kultur och få minnen för livet. Ja då kan jag fan bli journalist, författare, advokat eller psykolog för resten av mitt liv för då har jag fått mitt.
Detta ska jag fan göra, måste börja hos sångpedagog snarast! Detta ska bli mitt mål.
( Det finns alltid en mening med allt som ni ser på min lååånga historia som kan leda till mitt livs bästa val.. )

Jag vill, jag vill, jag vill.

" Many say I am just one to try, I say I am one less to quit ".

/ Ellee !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kör hååååååååååååårt. kari

2009-02-17 @ 16:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0