17/2-09 Oxie

Så var Vera redo att partaja i Oxie med Oxie vänner, men redan på bussen dit fick jag otur.
All läsk spildes ut i min väska utan att jag märkte det.. tills det började lukta riktigt mkt runt omkring mig !
hahaha & tanten som satt bredvid mig var inte så glad över det heller. När jag öppnar väskan märker jag att halva flaskan runnit ut! Nu luktar mina häften till skolan alkohol =(

Och skyhöga klackar i snön gjorde inget bättre, jag halka runt haha, som bambi på is.
När jag mötte upp the crew så tog vi oss till festen.
Vad händer? Jo det visar sig att föräldrarna är skillda till ungen som skulle hålla i festen, så vi stack till fel boning!
HHAHA, japp pinsamt.
Då ringde vi óch kollade VAR festen låg egentligen..
och kallt som fan var det ute.. ( ursäkta svordomen )
Men han svarar och det visar sig vara ända ut i vellinge någonstans!
Vi orkade inte dra ända dit så det blev chilledill hemma hos Mariana istället :)
Nu gör vi oss iordning och Mariana ska till stan och träffa Dabboooour, medans jag ska göra mig iordning inför träning!

pusshaj. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0