18/2-09 det slutade med en hjärnskakning !

Det började med att jag väntade på bussen påväg till träningen.. vem ser jag sitta på bussen då?
JO VICTOR! hahaha. skumma meningar  som sades till varann, pinssaaaammmt!
Han avslutar det hela med "lycka till"
och tydligen har jag haft det så lyckat så jag inte skrattat så mycket på länge!
När vi började gymma alltså jag, Sanna och Cecilia så kämpade vi satan och även skrattade massa!
Sen gick jag förbi till en annan maskin och skulle se vad man tränade där för den verkade lite skum, ja då går jag förbi en kille som sa hej till mig lite små sliskigt, så sa ja hej och gick vidare ..
Men när vi tjejer fortsatte träna sen inser vi att han kollar och kommer allt närmre. Jo sen gick han iväg, och då satte jag mig på en knepig maskin där man skulle jobba med vaderna, så kommer han och hör mig säga " hur gör man egentligen med denna kenpiga saken? "    OCH HAN TAR CHANSEN!
- jag kan hjälpa dig, jag har precis tränat med den :)
sa han och stirrade igen.
-Eh haha visst, sa jag lite skrattandes!
så började han snacka om hur jag skulle sätta bena och dittan och dattan!
Sedan gick vi därifrån och satte oss på andra maskiner.. jo då kommer han mot oss IGEN!
och jag viskar till tjejerna som sitter framför mig att
- ÅH NU KOMMER HAN IGEEEEN!
och Sanna hon säger högt
-VA? VAR E HAN? BAKOM MIG?
gahahahahahahhaha!
det slutade med att vi fick veta lite om hans liv, och att han bodde på värnhem och att han brukade träna där på 24/7
så frågade han oss vart  vi bodde och om vi tränade varje dag där så sa vi ja osv.
sen stack vi därifrån IGEN, så sa ja till sanna
- äsh fan gör han här den jäveln han kan sticka tillbaka till värnhem igen :)
så skrattade vi allihopa!
När vi sedan gick till andra rummet där vi skulle springa på löpbandet ja då var dom där igen! han och hans vän, men hans vän såg ändå trevlig och bra ut :) Men vi fortsatte springa vidare och sen strecha vi mot slutet. DÅ kommer han IGEN och sätter sig mitt emot oss och säger " JASÅ SÅ NI SITTER HÄR OCH STRECHAR MOT SLUTET OCKSÅ?"
så snackade vi lite och då sa han ni pumpar ju visst inför sommaren!
HAHA SANNA DOG OCH FLABBADE HONOM RAKT UPP I ANSIKTET SÅ HAN STACK IGEN!
Efter det gick vi till omklädningsrummet och snackade sen fyllde jag min vattenflaska och sprutade hälften på Sanna och hälften på Sillan det slutade med att vi hade vattenkrig på riktigt! och halka osv.
Efter hela 40 min så går vi ut till entren och ska ta på oss, ja då står dom där och har väntat på oss! hahahaaah! sorligt nog! Så sa vi hejdå och stack till busshållsplatsen. Efter ett tag står jag och petar med min mobil och hör sillan säger
" vera vänd dig INTE om , vänd dig inte om! "
jag hinner inte ens reagera förrens en arm kommer och tar tag om min axel och smeker handen ner mot min arm!
HHAHAHAHAHHA, så sa han nått och stack iväg!
HAHAHHAHAHAHA ASSÅ VAD KAN HAN VATT 27 - 28 ÅR? HAHAHAHAHAHHA!
jag var så chockad så jag stog bara rakt upp och ner och små grina med sillan och sanna!
hahahaha. PÅ bussen var vi jätte hypade och kunde inte sluta skratta!
Vi hoppade av på gustav och sanna ser sin buss, så hon kuta medans jag tog tag om hennes halsduk och sa
" skit i sanna vänta med oss, vänta på våra bussar också "
så sa hon
" e du dum min buss kommer var tjugonde minut "
HAHAHA, så skulle hon dra tillbaka sin halsduk samtidigt som hon skulle vända på klackan och springa iväg!
HAHAHAHAHHAHAHA. VAD HÄNDE DÅ?
HON SPRINGER RAKT IN I STOLPEN, OCH MED DEN SMÄLLEN KAN INGEN AV OSS SLUTA FLABABBBBABABBA!
HAHAHAHHA MEN HON SKITER I DET HON SPRANG VIDARE!
jag och sillan sprang då till min buss istället och satte oss ner och skrattade så det kändes som om vi fortfarande tränade magen på gymmet! HAHAHAHAHHAHA!
sedan ringer vi upp henne på bussen me högtalare och bara skrattar!
AAHAHHAHAHAHHHAHHA!
när jag kommer hem och loggar in på msn skriver sanna
" vera, jag blödde på bussen, när jag kom hem trodde mina föräldrar att jag blivit misshandlad. Halva huvudet var blodigt"
AHAHHAHAH JAG KUNDE FORTFARANDE INTE SLUTA SKRATTA!!!!!!!
HON MÅSTE HA SPRÄCKT SKALLEN REJÄLT!
HAHAHAHA!
det var vår galna dag!

och för inte så längesen typ en timme sen? sprang jag ut i bara linne som täcker allt förutom ben och lår och hämtar Emelie i den kalla snön, den lilla dvärgen vet visst fortfarande inte vart jag bor :(
hahaha så nu ska vi dampa loss, hon trampade precis isönder min fot så nu ska jag ge igen!
p.s. nu petade hon på min rumpa o kikade in :(
blä på digh !


puss på er / vera:D

Kommentarer
Postat av: Mr. Sandberg

hahah jag vet vem han är hahahaha jag känner han mkt väl.

2009-02-19 @ 16:14:20
Postat av: vera

jävla värnhems folk :O

2009-02-19 @ 16:31:12
Postat av: Sillan

Hahaha en förjävla sjuk afton! Kan vi inte driva lite med drägglet ? :D

2009-02-19 @ 19:28:10
Postat av: vera med flera =)

hahaha vi kan väl driva med honom då !

kom över till natilus igen sillan så får vi hoppas han är där igen då :D mohaha!

2009-02-20 @ 13:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0