18/2-09 Robin talar ut genom vår blogg :)

Han kom på något han ville publicera, något som han är stolt över
this is the shit :

Livet är som en godis påse. Man stoppar in handen i påsen, antingen väljer man en sur sak eller en söt sak. Tillslut når man ändå botten. Så det kvittar vilka val du tar för du når ändå botten tillslut, men frågan e om man vill nå botten med en glad eller en sur min !


hahaa och copyright där japp :)

nu är klockan 1 på natten, och jag är helt pigg. Lust att göra världens knäppaste saker bara för att jag är så pigg =)
Men imorgon berättar jag om hur dagen lär se ut.
kram vera!

Kommentarer
Postat av: Gupta

mm det e jag det:D smart och kung ;) UHHA



Från: Gupta

Till: Muminbebis

2009-02-18 @ 01:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0