18/2-09, vill du se Jesus?

Sitter här med Miranda och Cassandra och vi ska snart på bioooo o se film =D
Så kollade vi in en liten rolig sak som vi alla tre inte gjort sen vi var små..
Och det funkar verkligen, haha skoj, jag tror du kommer tycka om det Vera! ;D Typiskt dig o mig att flabba till sånt här =)
Men efter man blundat lite ska man iställe blinka mot tex. en tom yta, typ en vägg.. Mirandas tips och det blev mycket bättre =)
Enjoy guys, så ses o hörs vi ;D

/ E .

Kan du se Jesus?*        ( Jävla idioter ni är i behov av svensklärare allihopa! hahahaha :D )


Kommentarer
Postat av: Anonym

säger bara fyfan vad äckligt!

detta testade jag när jag gick i sexan! Jag var så envis och tänkte nej nu fan vill jag se jesus, jag menar han snackar man om ganska ofta !

men nej ja lyckas inte!

Nu när jag såg vad du la in för inlägg tänkte jag

oh crap inte en gång till! HAHAH så tänkte jag äsh ja tittar på prickarna i trettio sekunder och bevisar mig själv att det fortfarande INTE funkar. Vad händer? jo jag ligger i mitt svart rum och tittar, efter åt lutar jag huvudet på¨kudden och tittar mot taket. blundar.. men ser inget, blir yr. Kisar med ögonen och DÅ!

PANG BOM EN KILLE LIK JESUS MED LÅNGT SKÄGG!



FYYYYFAN!

nu återgår jag till mina mackor :(

2009-02-18 @ 23:01:13
Postat av: / vera

2009-02-18 @ 23:02:18
Postat av: Anna

Den e nice! =)

2009-02-18 @ 23:06:06
URL: http://minegenlillablogg.blogg.se/
Postat av: Gupta

jag e jesus :O

2009-02-20 @ 13:52:25
Postat av: Ellebellebus =)

Men då ser jag ju dig framför ögonen! Ska jag byta namn till Ser du se Gupta? =D Hahha !!

2009-02-20 @ 17:09:33
URL: http://dumochdummare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0