19/2-

( Emelie nu )  I'm back!

Tänkte berätta om en rolig sak som hände innan idag.. Vera snackade med en serbisk beundrare  ( som för övrigt skickar rosor oftare en alla hjärtans dag, i princip varje dag.. He's a keeper hahaha  ;)'
I alla fall så skrev hon då kokulele om vädert här i Sverige ( kokulele = typ omg ) att vi hade massa snö och så här.. Ni känner Vera, hon älskar sol och kan inte annat än längta till sommaren! Såklart blir man ledsen om vädert då i stället går åt fel håll!
För att komma till skott då ( haha skotta snön, torris som jag e ) så började jag då sjunga när jag sett orde kokulele på msn konversationen! Jag hade ju för mig att det var en låt, då jag började sjunga började Vera också tro det..
Tills jag kom till " Kokulele, kokulele, elva nätter före jul "... HAHAHAHAH! Sen dog vi i flabb, speciellt ja som hade några ljusa skrik som jag inte vet om man kan kalla de för skratt?
HAHAHAHA det räcker med att jag sjunger LusseELLE LusseELLE men KOKULELE? HAHAHAHAHA!
Och Emelie som gått i musikklass, våra lärare måste verkligen sakna mig.. Ehrm, ja!
Hoppas ni fattar, för det var sjukt kul =)
Nu ska vi äta, bajbajs / Ellebellebus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0