21/2-09 Tjejkväll :)

Så det började med att jag och Emelie sprang till bussen med 11 cm:s klackar i snön. Jag hinner före Emelie och ber busschaffisen att vänta på henne, jag menar hon har ju inte SÅ långa ben haha!
Och chaffisen VERKADE trevlig, tills vi satt och fotade på bussen och flinade och garvade med cider i handen!
Då stannar han bussen någonstans i oxie och säger
- FLICKOR? VAD ÄR DET NI DRICKER?
Emelie kollar på mig och väntar på att JAG ska svara..  Så jag sa
- Cider?
lite så där, oskyldigt precis som om det inte var värsta!
Men då öppnar han dörren till bussen och ber oss hoppa av eller slänga drickan :(
japp så började vår kväll lite sorligt!
Men när vi kom hem till Naida blev det värsta bästa stämningen hahaha hela kvällen blev mucho finooo =)
Nu är klockan halv 2 och vi pratar i telefon med fulla killar!
hahahahahahhahahaha!
Kvällen blev jättelyckad och bilder kommer imorgon eftersom Emelie sover hos mig inatt och har inte tagit med sig sladden så att vi kan överföra bilderna!

några roliga repliker/händelser under kvällen.
Vi kollar på film och ser att någon simmar i vattnet, alla är knäppt tysta ett tag och då säger Naida kooolla någon simmar!!!
hahahhahahahahahahahahahahhahahahahahaha så trög!
 inte nog med det så fick jag och Emelie lära oss ett uttryck vi inte hört innan. Jo om man "korsar" som naida säger.. en asiat med en mörkhyad så kallas det för Blackaneese!
hahah finurligt =)
& tyvärr så tycker jag det är jättesynd att jag inte kommer ihåg alla andra kloooooooooooooooockrena kommentarer! fyfan!
äsh









på återseeeende / Veeeeeera & Emeeeelie
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0