21/2-09 Vill flytta NU!

Nu är även Emelie här som bevis, det är inte bara jag som överdriver.
En man ringer på min dörr, aggressivt och påträngande!
Verkligen!
Även om jag var hemma själv med Elle så blev jag skit rädd. Jag HATAR när folk ringer hem till min hemtelefon eller ringer på dörren! För jag har bara sånt för mig att dom alla är psykon!
Men jag kunde inte behärska mig från att kolla i "ögat"
Dock inte nära dörren, men vet ju inte om han kikar in i brevlådan så ser han mina fina tår där ! PANIK.
En man i 40 år's åldern, han tittar hysteriskt runt omkring sig!
Fan, asså jag vill inte. Flytta till en egen lägenhet där ingen hemtelefon finns, bara min mobil :)
Ingen än vänner vet vart jag bor, ah jag längtar.
Orkar inte att sånt här ska hända. Speciellt inte när hem telefonen är igång 24/7

hej!
/v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0