2/2-09 Hit the road jack!

Så nu sitter vi återigen på biblioteket och nynnar till hit the road jack. Igår ringde sanna mig och vi snackade läääääänge!
Så tillslut bestämde vi oss för att inte lägga på, utan sätta på högtalaren och sova och höra varandra andas. Men blondin sanna tänkte inte på att hennes mobil hade lite batteri =( så den dog. Men som tur var hann jag somna innan den dog. haha! Under själva samtalet frågade jag sanna någonting om vilken dialekt hennes underbara kille har haha, så sa hon "sverige dialekt" HAHAHAHHA jag menar, även om klockan är 00:16 så kan man inte vara så lost!
HAHAHAHHAHAH inte NOG MED DET, så sa hon " uäää tänk att man ska leva med sina naglar i 70 år "
JHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA ! SÅÅÅÅÅ DUM! HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA!
hon skyller på att hon va trött, det är vad hon säger mig i örat nu !
Men jag garvar mig iväg till geografi salen nu !
CIIIAAO =)
/ veeera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0