2/2-09 Måndag

Ni som även följer sannas blogg, så måste jag säga att det dära med porr hemsidan igår natt inte var något som föll mig på tanken att kolla på :O utan jag sökte faktiskt på högklackat så kom jag in på nån porr sida! Och nu mobbar sanna mig!
m.m


 Dagens dag har varit dagens lugnaste dag tycker man idag!
Mycket äcklig mat, lång piano lektion som gick över tiden =)
Lång håltimme, som resulterade i att jag och sanna lirade i musik rummet,
Sanna loska i matsalen!
fullfart framåt med pluggandes.
kom försent till en lektion, typiskt nog den lektionen rektorerna och (kuratorn?) höll i.
Sedan ringer sanna min mobil för hon ville komma in på lektionen och ja glömde stänga av ljudet! haha.
Men jadå, nu är det februari! Kallare än oktober!
Nu är det februari, då vera ska bli stucken igen !
Nu är det februari då det är 5 månader närmare juli.
4 månader närmare början på sommarlovet.
oj! det är inte så mycket gott folk.
INTE ALLS MYCKET OM MAN BARA RÄKNAR SKOLDAGARNA TILLS SOMMARLOVET ÄR I FULL FART !


Otroligt vad tiden kan gå fort när man har roligt!
Otroligt, fantastiskt =D

/ vera.

Kommentarer
Postat av: Sillllll

HAHAHA den bilden asså xD <3

2009-02-03 @ 18:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0