2/2-09, MPH

Inte bara Vera som håller till i biblioteket idag.. Nyss slutat men man ska ha make poverty history möte ( en välgörenhetsorganisation på malmö borgarskola ) och den börjar inte förrän 10 över 4, så det är bara att vänta..
Själv är jag dock inte, Casse o Mirre står bredvid mig. Casse snokar och fnittrar och Mirre käkar bulle :D
Haha, diggar dessa tjejer! På fredag ska vi ha friends dag, då vi alltid slutar ett på fredagar tänkte vi ha marathon med massa vänner avsnitt och såklart krääääääänga gottis!
Nu är jag riktigt seg mina vänner och hungern sprider sig i kroppen, usch o fy! Nu vill jag bara ha lov, 9 skoldagar kvar, sen höööörreni, då smällooooor de! Längtar desto mer till våren och Gran Canaria. Jag och min längtan, suck haha.

Nej, nu får jag ta o plugga eller va social. Vi får väl se, ha de fint där uteee =)

Puss E.

Kommentarer
Postat av: kari

jag längtar med till cran canaria

2009-02-02 @ 15:36:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0