22/2-09 Ha koll på vart du äter

Och om just DU undrar vilken resturang man inte ska gå till så är det denna :
http://www.expressen.tv/nyheter/Inrikes/1.1474732/se-rattorna-i-restaurangkoket

(detta är dock bara ett klipp, men om du går in på hemsidan och kollar vidare så hittar du massa info om detta)

just för att jag tycker att detta är viktigt. Det är jätteviktigt för alla att veta vad som pågår egentligen och vart man inte ska äta. Man kan aldrig vara försiktig nog eller hur?
ush nej, snart håller jag mig till hemma gjord soppa!

Jag hade aldrig klarat av att jobba i en resturang och med medvetenhet sälja mat till kunderna på detta viset!
Herregud, ibland blir det dära lilla i vardagen bara för mycket.
Och det blev detta för mig.

Så nu får ni ha en bra kväll med massa skratt, för det förlänger livet :) och det behöver vi alla. OCH för att det är bättre än denna nyheten jag hittade!
puss veeera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0