22/2-09, Just trying to find my way back home ..

Nu sitter man häääääär, skola imorgon och plugg till tusen. Känns som att oavsett vad man gör så blir det bara mer och mer som man kommer på att man måste göra !
Träningen är i alla fall igång, bara tiden finns. Just nu önskar jag att jag gick på skolor med såna halvdagar.. Tänk vad man kan göra! Saker man inte hinner med annars, tid för allt ju. Och mer ansvar och plugg hemma blir det ju självklart, men jag har faktiskt ganska hård självdiciplin när det kommer till krita!
Men nu är det som det är och jag trivs. Man vill ju alltid ha mer tid right? Se bara till att njuta förfan, pussen :D

/ Ellebellebuuuus! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0