23/2-09 Äntligen lite tur!

Äntligen ha man lite tur när man haft otur ett tag med saker och ting :)
Jag nämnde innan att jag just kommit på att jag hade ett prov imorgon.. Vi ska nämnligen ha alla regelbunda och oregelbunda verb som vi haft sen förra terminen i spanska. När jag öppnar boken och pluggar kan jag redan MER än hälften. Det känns äntligen SKÖNT!
Lite sånt här behöver man mer av, det är faktiskt bättre att hänga med på lektionerna? Så slipper man göra precis allt hemma! 

Fastnade även för 2 & en halv män på tv:n!
Yes, min favorit serie sen tider tillbaka haha!

Har man inte sett på tv hemma sen MÅNADER, MASSOR MED MÅNADER tillbaka kan man faktiskt ha sån längtan till att slå på tv:n igen och fästa sig vid de gamla vanorna!

Men nu är det nog om det tycker jag.. annars blir det bara kallprat vilket jag redan känner av, så ska chilla nu :)
Puss, Veeera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0