23/2-09 Första skoldagen!



Så Emelie har redan hunnit skriva om dagen!
Är riktigt riktigt utmattad nu.
Men vi har ju inte tagit upp om vad som hände i skolan :)
Det började med att en person av oss tre ( sillan, sanna och jag ) fick ig på ett brev till editorn!
hahahahaha awe =D <3
iallafall, så har jag som sagt träningsvärk i magen sen alla andra gånger jag tränat med vännerna.. men tydligen var även jag svag i kroppen? Mina ben?
Och det fick vi reda på när Sanna väl fällde mig, hon och Sillan har alltid försökt fälla mig så jag verkligen trillar. Men aldrig lyckats. Idag säger ja:
GRATTIS!
jag trillde rakt på rumpan i korridoren, PINSAMT :(
Och mitt hår flög åt alla håll och landade även på handflatan med hela min vikt!
Den blev hård och blå en stund. Sen gick även det över!
Skratta gjorde vi satan.
Efter skolan hade vi massa tid över så vi stack till Mcdonald's och åt. Bara EN hamburgare.
Och det har jag nu jobbat bort på gymmet.
DET MÅ JAG SÄGA!
så nu ska jag duscha, sedan plugga.. eftersom jag kom på att jag har prov imorgon? smart.
PUSS, Vera ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0