23/2-09, we got ourselves some free spirits !!

Hemma nu! Duschat o käkat en banan, haha. Duktigt :D Jag, Vera, Sanna och Sillan ( hon har me köpt kort! :D ) tränade pilates en 25 minuter, ni vet sån som kändisarna tränar, man ser alltid dem kämpa satan på tv-shop ! hahaha =D
I alla fall, efter det så gick jag och Vera på aerobic dans me, som denna månaden innehöll afrikansk dans! Riktigt kul var det och vi " realesed our inhibitions " på riktigt!! Nu känns det OTROLIGT skönt och jag gillar denna nya livsstilen. Blir glad, positiv och peeeeeeeepp på sommarn' o alla resor som kommer genomföras 2009. =)

Dock, kan man fan inte sluta käka sött, nixpix, träna kan jag göra till tusen men vill jag äta så äter jag. Så de så! Det är livet det, tack o hej för nu börjar plugg =(

/ Ellebellebus =)


you'll be the prince and i'll be the princess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0