24/2-09, ojojojoj Veerish :D

Förra året var jag, Vera, Katja, Sanna och Emelie och kollade på fotbolls EM  i folkets park!
Nu såg jag en artikel om att detta var ett lyft för folketspark och kollar då på bilden som också e med på sydsvenskans hemsida.. Tänkte kolla om vi var med och håller nästan på att missa VEEEJRA SOM SYNS KLART O TYDLIGT ;D
Hahahah! I alla fall, här e bilden mina vänner, hon ser rejält chockad ut :



Vera håller för munnen på högra sidaaa! :)
Förra året kom några av oss också med, haha bra plats vi hade! Fint vi målade hennes hand med va? Hahah!


/ Ellebellesnok =)


Kommentarer
Postat av: vejra

hahahahaha shit, jag minns :)

vilken skön dag! hahahahahhaha men .. jag ser lite rolig ut :D hahahhahahahha, minns även den lilla lillla lillla killen :D hahhahahaha!

saknar sommaren! :( <3

2009-02-24 @ 16:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0