26/2-09 Glömde nämna..

glömde ta upp vilken fartfylld dag det varit, båda i skolan så som på bussen påväg hem till sanna!
CRAZY  är dagens ord.

kanske även denna fartfyllda bild påminner er som varit med om denna dagen lite?
Helt upp och ner asså! haha..
Men detaljerna är jag alldeles för trött för att gå in på..
Men jag trodde det skulle passa med att gå på ett Yoga pass med mina två pinglor ..
för att lugna ner oss!
Men det blev tvärtom i början, hahaa pinsamt.. vi kunde inte sluta fnissa.
Sedan började han med mjuk låg röst att sakta ta över huvudet på mig.. kunde inte kontrollera mig? så rätt som det var .. var jag någonannanstans precis som han sa. Han liksom beskrev? och jag var där. Kände av allting. Sedan sa han att om vi kunde skulle vi slappna av och bara låta allt strosa förbi. Det lyckades jag med.. men det slutade med att alla låg på golvet i ett mörkt rum med levande ljus och sedan hörde man visst mig snarka mitt i allt? HAHAHAHAHHAHAHA
HHAHAHHAHAHAHA!
JAPP!
Sanna fick knipa mig, men inte vaknade jag för det? Utan jag var borta enda tills instruktören själv sa att
" nu öppnar ni ögonen igen och är tillbaka till där ni var när ni kom in till rummet från allra första början"
Jisses!
tänk att han fick mig att smälla av sådära? haha ..
Men efter denna pinsamma sak, ska jag nog inte gå på Yoga mer! hahaha
det räckte med alla konstiga hund och triangel ställningar, eller vad säger ni sanna och sillan? :)

godnatt nu, klockan är 1 och jag ska snarka ifred. PUSS!
P.S NI SOM HAR SOVIT MED MIG UNDER NATTEN OCH SÅ.. NI VET  ATT JAG ALDRIG SNARKAR!
så de så!

/ Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera

Kommentarer
Postat av: Sanna

Aldrig mer yoga, för slappt

2009-02-26 @ 13:21:58
URL: http://sannandersson.blogg.se/
Postat av: Vera

hahahha, jag gillade bara avslappningen INGET ANNAT :( HAHAHHA! men du har rätt.. vi passar hemma under kategorin " pilates "

2009-02-26 @ 18:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0