26/2-09 " im gonna face my fears "

Christian Waltz Christian Waltz Christian Waltz Christian Waltz Christian Waltz 

 
Vem kan vara skönare än honom?
Vem kan motstå att höra hans underbara röst?
Vem kan ha ett sånt glöd som honom?
Vem kan älska honom mer än mig?
VEM AVGUDAR DET NYA ALBUMET?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR SÅ BRA DET ÄR !
<333333
 
                    
Nu har jag börjat äta mat igen.. Martina hjälpte mig i skolan idag, för det gick inte så bra med denna taktiken.. jag höll på att svimma, så imorgon ska jag på möte med syster igen! Är inte det underbart? att komma tillbaka till dåliga gamla vanor igen? AH!  Men nu ska jag förfasen ta och njuuuuuuuuta av min hambrugare fylld med remoulad sås! För vera är hungrig! det kan ni väl förstå? utöver det så ska jag på sång ikväll, och sedan hem och sova, IGEN.
Fick reda på att vi har sovmorgon imorgon, superskönt. Sedan ska jag till stan med Sanna. Vi syns i dimman?
POUSSS, Veeeeeeeeeeeeera!

( måste våren ströa in? kan den inte bara kvarstå i vår närvaro? jag saknar den <3 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0