28/2-09 Sista dagen i februari

HA!
Inatt kände jag nått cp i halsen.. när jag sov.
Blod.
Imorse vaknade jag och hade blod på händerna haha, jag undrar hur hårt emelie slog mig i drömmen ? ;)
HAHA, tur min näsa inte bröt ihopa ! :D
Emelie ville lägga till " Typiskt serb näsor, dom håller alltid "
HAHAH. Iallfall så hände konstiga saker igår natt igen? ALLTID NÄR MAN SKA SOVA HEMMA HOS MIG!
Fast dom är ju .. ROLIGA! :D hahahahha, tänk OM du hade gått EMELIE? :D
hahahahhahahahahah DÅ hade jag verkligen inte kunnat sova!
Hade fan väntat på att du skulle komma tillbakaaaaaaaaa och berätta :D aw <3
Men nu sitter vi i min soffa och lyssnar på musik medans Emelie kollar på världens sämsta " Gilmore Girls "
blä. Eller hur? BLÄ! :D
fint väder är det inte.. men snart kommer våren, det har gud lovat mig!
Det var väl allt för nu, HAJ! <3
/Vera

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vera din jävel, din mobil är avstängd, så det är en "ANING" svårt att få tag i dig dumdum!

På med sajkmobilen, vi ska ses ikväll!

Puss!

2009-02-28 @ 17:52:09
Postat av: V

Älskar dig biatch :D <3

men det blir nog utgång ikväll ändå, men vi får se hur snabbt vi hinner nappa på det! Folk SKA redan dit.

pouss på "dumdum"

p.s. orkar fortfarande inte hitta min laddare!

2009-02-28 @ 18:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0