3/2-09 lalala!

haha Onödigt men det känns ändå kul att vi gör det!
Sanna och jag ringer varandra om kvällarna.. sen när vi bestämt oss för att sova ja, då lägger vi inte på!
Utan mobilen är igång hela natten! som sades tidigare om jag inte minns fel.
Nu när jag sa till sanna att jag bara skulle skriva mitt sista inlägg och kolla ett schema snabbt så fick hon inte somna in på mig! Det är just det hon gjorde! haha.. så nu kanske hon hör mig när jag ska bädda ner mig i sängen?
Då jävlar kommer hon klaga på att jag för väsen! HAHA..
aja, är man tajta i skolan så är man tajta på fritiden som på natten!
Tycker bara det är synd att man inte kan snacka tre på mobil telefoner liksom? varför inte?
då hade vi varit jag sanna och sillan som snackat hela natten och hört varann hela natten lång. Somliga dreglar och somliga dom rullar runt i sängen medans andra för väsen på andra sätt! HAHAHA!
Nu ska jag titta på tv, fastnade där med mamma nu! därav denna hastiga avslut !
pusspuss Veeeeeeera

Kommentarer
Postat av: Rosha

Åhh ja burkade alltid göra så med mitt ex hahaha ;) det är skit roligt ;)



2009-02-03 @ 23:56:22
URL: http://peersianbeauty.blogg.se/
Postat av: Vera

haha hej rosha!

haahah det är redigt trevligt faktiskt =D

2009-02-04 @ 09:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0