3/2-09 let's work it up =)



BIT IHOPA !
Det är vad mitt mål blir. Jag ska tänka på vad jag gör i skolan, och försöka att inte föra så mycket väsen. För sånt får man sota för senare, och det vet både jag och victor i min klass!
Tack vare Victor så tror jag jag klarar det =)
FÖR HAN PÅMINNER MIG HELA TIDEN!
om att fokusera och liksom vara lugn på lektionerna och inte skratta och snacka så mycket.
TACK <3
Påtal om att bita ihop, så var jag verkligen skakis inför provet jag hade imorse.. trodde det skulle gå åt skogen och jag hade liksom bara pluggat 2 dagar innan. Och inte ens helt ordentligt pluggade jag! Men när man väl satt där med provet i handen blev jag super glad, ett leende på läpparna!
Den första sidan innehöll nämnligen " sant eller falskt "
och det klarade jag =)
Nästa sida skulle man lösa ett / två problem med hjälp av en fet berättande text ..
och sista sidan innehöll då "hjärn gympa" PÅ MORGONEN!
haha och snacka om att vara trött, jag visste inte vad mormors barnbarns barns barn var..
nämnligen sysslingar.. eller vad det hette om man var tillsammans men inte bodde tillsammans? jo då hette det särbo, men jag kunde sambo? jag menar skillnaden var bara sam/sär!
Fan vilket sär jag är hahaha som inte tänkte på det! Men utöver små fel blev jag nöjd!
Nu ska jag ta mig en dusch efter 4 timmars idrott och sedan chilla!

pusssssssss, pigg vera =)

p.s glömde nämna att victor och timothy varit jättetaskiga mot mig under gympan, jo..
DOM DROG NER MINA MJUKIS BYXOOR SÅ JAG VAR MED RUMPAN BAR =(

Kommentarer
Postat av: ...

"fingret" är kvar...

2009-02-04 @ 16:46:55
Postat av: ...

fingret är kvar...

2009-02-04 @ 17:00:48
Postat av: vera

Och ett brustet hjärta, som jag längre inte bär.

2009-02-04 @ 20:09:20
Postat av: ...inte den du tror

hahah har du brustet hjärta och inte han ? var det inte du som gjorde alla beslut. så sluta tyck synd om dig själv gumman-

2009-02-05 @ 15:29:57
Postat av: vera

spelar det någon roll mer att du har det? eller jag? det spelar ingen roll mer. För du har bestämt att du inte vill.. mer kan man inte göra? eller hur? jag tycker synd om oss. så nu när du gjort ditt val varför låter du inte det vara då? är du tveksam? verkar så. Jag har iallafall försökt, vilket du såg på e-mailet. men ja. sluta kommentera som om du är den man ska tycka synd om.

2009-02-05 @ 15:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0