4/2-09 23:50



Så man satt vid datorn och iakttog någons patetiska inlägg haha! =)
och hade planer för att plugga själv! Mamma jobbade natt i trellehullan idag igen så tänkte jag bjuda över flickan här ovanför bilden!
Men så blev det inte, utan de blev så att jag i sista sekunden gick vägen hem till henne!
Så nu har vi pluggat och jag är duktig på spanskan =D
nu ska vi verkligen ta och göra nått kul! & läggdags blir klockan ett ungefär! så
have a gooooooood night för de ska vi! mycket mys och sparkande men även snack!
 just det, imorgon ska jag bussa in till stan för att se Emelie sjunga !
Hon ska ha konset ;)
så för unkiga 40 kronor kan även ni höra henne !
på borgarskolan! =)
pussshej veras pastej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0