4/2-09 love isn't always on time

fy vad jag blir kär i denna låten åter igen! 
                -hold the line med toto-
haha minns när vi lirade denna i matsalen kan jag tro? när jag gick i nian framför alla på skolan och föräldrarna
hahahah på tal om musiken så tycker jag att vi var mycket mer proffsiga och insatta i vår musik på Augustenborgsskolan än vad det är nu på min nuvarande skola, Heleneholm. Allt är så drygt där, det går så sakta! ah!

Även jag skippar word lektionen jag har nu genom att vara närvarandes på lektionen men gör inte det jag ska, pluggar på det hemma istället! 


Ska lyssna på youtube genom hela lektionen då jag slutar halv tolv, jag lämnar spår senare =)

puss vera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0