6/1-09 ...

Nu är jag jätte uttråkad? Och det är fredag.
Varför blir det såhär?
det är ju mitt eget fel att jag valde att gå hem från skolan för att sova ut men att vakna klockan 5 och känna att man är helt seg i huvudet och värst av allt, kroppen! Vad gör man när man inte är så pigg?
Fick reda på att vi hade ytterligare ett prov nästa vecka på onsdag, så nu är det både måndag och onsdag.
Stress? Lagom, för mycket.
Rejält..

Det blir nog som Cecilia säger, att vi skippar att träffas denna helg och tar tag i det vi ska göra!
kallas för:
F.Ö.R.S.Ö.K.A =)
som är mitt nya skol-motto!
Sen efter denna veckan är det ju sportlov?
DÅ!
DÅ! JAAAAAA, DÅÅÅÅ!
då ryker det =)

men tills dess . . .

/ VeeeeeerA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0