7/1-09, Emelie talar ut !!

Heeeej allihopa :D
Det var ett tag sen och det känns som att det har varit väldigt många Vera inlägg ( vilket är bra ) och väldigt lite Emelie inlägg ( vilket inte är bra, sorry ) på sistone!

Jag tänkte då försöka jämna ut de med detta inlägg som berättar om både modevisningen plus min dag igåår !!

Modevisningen:

Modevisningen var ett projekt som några av mina kompisar startade i september förra året. Precis som jag är de med i skolans egna välgörenhetsorganisation " Make Poverty History " och bestämde sig för att göra en stor modeshow för att samla in pengar som oavkortat skulle gå till välgörenhet, bla. Star School i Sydafrika!
Klädmärkena som visades upp var bla. JC, Denim for girls, Cross, Jack and Jones mfl.
De ville också ha någon " final touch " och då både jag och Magdalena var väldigt intresserade på att ställa upp fick vi sjunga den passande låten ( Mtv hills theme ) " Unwritten ".
Modevisningen blev en succé och väldigt uppskattad, ser fram emot liknande events i framtiden! =) Tack alla för en fin kväll!

Igår:

Varit i Oxie heeela dagen hos Casse och Mirre. Riiiktigt nice har vi haft de! Äta,äta,äta som det ska va! =D
Vi har kollat väääänner, skrattat ihjäl oss, kollat skräckfilmer, spelat alfapet hahahahah, " tränat " ( speciellt så tränade jag vibrationsträning hahaha) osv.
Sjukt rolig dag idag i alla fall och helgen började superb. Förutom tröttheten då, men det är ju ett tecken på roliga dagar. Inte sant?

Just det ja! Glömde ju att nämna efterfesten i torsdags, roligt roligt. Någon som vet när bilder kommer upp? =D

Denna roliga ( mitt och Veras språk ) är- redigerings- bilden bjuder jag på ! (=





Ha det bäst fuuckers, Elle !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0