8/2-09 Återigen hemma hos Sanna

HAHAHA sanna berätta nyss att hennes bror är rasist..
Men han tänker inte på att han har en syster som är svart?
HAHAHAHAHHA, och en kompis som även är här nu är också svart!
HAHAHAHAHHA
 
inte nog med det så är jag inne på toaletten så ropar sanna efter mig, sen knackar hon på dörren och säger:
-Vera? ropade du på mig precis?
och jag sa:
-nej?
-Okej, då hör jag i syne



HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
"HÖR I SYNE" HAHAHAHAHAHAHAH


och även när vi var i stan och skulle ta bussen så satt hon på " en mans sits "
och jag pallade inte stå? så jag slängde in väskan där tidningarna är så hoppade jag bokstavligen upp på henne!
så satt jag asså ihopkrupen som ett spädbarn! 
Bussen åker iväg, och den guppar.. vilket resluterar i att min spissiga röv borrar sig in i sannas lår då brister hon i :
AJ AJ, DITT RÖVBEN GÖR ONT PÅ MITT BENBEN!
ahahahha asså vi kunde inte sluuuuuuuuuuuuuuuuuuuta skratta!
så en sur tant :( skällde på oss.. och vi mobbade henne hela vägen hem :(
för vi var på sååå bra humör så bara hacka hon på oss liksom?
men de roligaste var när hon skämde ut sig själv!
hon sa ju till oss att va tysta? Men så fort ett pensionärspar började prata med henne, då kunde dom fan ta mig inte sluta snacka
vilket gjorde oss förvirrade? så vi sa
" kan ni dämpa er lite? "
HAHAHAHAHAH OCH RESAN FORTSATTE MED MASSA SKRATT..
så nu är min mage vältränad ;)

nu ska jag umgås med sanna sen ska jag vidare hem till emelie!
mamma jobbar natt idag med =)
såååååååååååå  någon som vill hitta på något så säg till!


puss/ vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0