8/2-09, födelsedagsgris!

Tänkte berätta om gårdagen först då innan jag kommer till dagens firande :)

7/2, Var lite i stan med mamma. Köpte en fin korallfärgad tröja, sjuk snyggt när man är brun! Och en ny foundation, inget spec där nä =)
Sen stack man då med Lina till Agnes där man hade riiiktigt nice! Så sjuukt kul tjejer, jag skratta så sminket rann och hade verkligen det superb! Att dela en lördag med såna goda vänner som Agnes, Lina, Ben och Jerry är inte helt fel ;)

Sen skulle jag och Lina då dra hemåt, när man fick ett sms av Franco! Så då blev det att man drog till några av grabbarna som chillade hos Ollie och lyssna på musik o hade de allmänt chill =)

Mycket skratt, mycket vänner! Härligt.

8/2, Samiiiiiii, älsklingskusinen fyller 12!!!!!!!
Han var vi då och firade och tjockade oss som man ska på en födelsedag. Tack för godisarna i munnen Sami, trevligt :O
Haha, men en häärlig dag. Har saknat Sami och Siimon! Senare drar jag antagligen till min Vera, du är efterlängtad! =)

Kärlek till er alla som gjort min helg.

Här kommer då lite bilder från firandet av Samis 12-årsdag!



Pusspuss, haj E!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0