8/2-09 Natten/morgonen hos Cornelia!

Jag traskar in till Cornelias boning, där jag möter tre främmande tjejer som heter johanna, paula och leonora om jag inte är helt ute och cyklar!
Roliga typer, verkligen =) haha!
När jag kom in i vardagsrummet hade dom redan spexat dricka, och haft små snacks till. Trevligt!
Så ja joina, sedan spelade vi skit gubbe.. och jag vann dock inte men när det var jag och paula kvar mot varann, ja då jävlar vann jag. Jag tror jag har någon sorts komplex för att inte kunna vinna en hel massa utan bara "man mot man"
Så efter en stund så hade vi inte mycket att göra så vi drog hem till Paula istället som bodde i närheten.. och även fast det regnade och ens jacka såg ut som om man badat med den, alltså helt tung då.. så va det inte så värst farligt jag menar... Johanna hade kryckor så det tog ju också tid haha, men vi hann fram =)
Väl hemma hos Paula finner vi hennes lilla syster på rummet och hon röker vattenpipa,
ett litet rum.. fullt med tjejer hahaha! det var kul, och Paula som klagade på att hennes systers rum var stökigt, men själv äter hon godis och slänger pappret på golvet! BRA!
Efter en stund kom där även 4 killar till :)
haha och det blev "kotte" till slut!
Sedan ... ja :D
nej men sedan hahahahah
SEDAN stack jag och cornelia hemåt, och när vi var hemma skulle jag iväg tänkte jag.. men det blev ändrade planer.. för vi var hemma själva så tänkte vi kalla på två killar men det slutade med vattenkrig och jag somnade i en blöt säng!
m.y.s

här  bjuder  jag  på  en  bild  nu  på  morgonen:

/ Veeraaaa



p.s. om du läser detta Natta, så grattis på födelsedagen <333
( var är festen ? ;)  haha )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0