9/2-09 Från vg till ig.

Jag var bombsäker på att jag bara skulle få g på mitt samhällsprov.. Men
VG?            OH YEAH BABY!
Men första lektionen gick ju inte så bra? Jag glömde ju att jag skulle vara med i en debatt på engelskan, så jag kom in i klassrummet, och alla säger
" NU ÄR VERA HÄÄR "
Jag blev helt skraj, vad vill dom nu liksom? ARHG!
jo .. sedan ringde klockorna .. och jag kände att shit .. det här funkar inte .. så jag smet ut och tog min egen fritid. Hellre det än att framföra riktigt mycket skit ! haha. . jo.. och när jag kommer tillbaka till nästa lektion ser sanna mig i hallen och skriker
" TOG DU OCKSÅ SOVMORGON FRÅN FÖRSTA LEKTIONEN ? "
med värsta leendet!
HAHAHA, tydligen skippa hon engelskan hon med.




På mat rasten tog jag mig tid till att skriva MASSA fusklappar till geografi provet.. Väl på provet satt jag och skakade för att uffe vår vikarie lärare stod bakom mig och verkligen iakttog mig!
Men å andra sidan hade jag inte nytta till dom lapparna HELLER =(
& att se sanna tvärs över klassrummet sitta och titta på mig efter som hon inte hade mycket att skriva på provet.. så började jag tappa min tråd... hahaha =) hon bara tittade och vi bara skrattade.
så min dag har liksom varit .. Bra och dålig haha!
som sagt, från vg till ig.
Och sista lektionen orkade jag inte gå på så nu sitter jag hemma hos sanna och bloggar medans hon ligger i sängen som en rutten pannkaka med handen i fickan!
Skrattar gör hon riktigt mycket åt en handikappad på tv!
Men nu bytte hon kanal till bolibompa! hahah!
nu ska jag och hon typ spela kort eller vad hon nu har att göra =)
kraam från en gosig vera i vit kofta! <33

BY THE WAY EMELIE.. VI ÄR MÅNGA SOM SAKNAR DITT LÖRDAGS GODIS! =(





saknad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0