Artonde februari två-tusen-nio :)

Så idag skulle jag uppdatera lite om hur min dag skulle se ut. Det började med att larmet gick klockan tio i nio imorse!
Emelie ringde mig prick nio för att väcka mig, vi skulle nämnligen på utflykt, men det blev lite ändrat! Och tur att vi inte stack säger jag bara, för vädret där ute är inte den bästa! Så jag sov vidare tills klockan blev ett något, då min hemtelefon ringer 24/7 hela hela tiden!
Puckade människor? förstår dom inte att efter ett till två gånger så är ingen hemma eller vill inte svara?
Tydligen inte!
vidare från min stora säng har jag inte kommit haha, har bara duschat och sen hoppat ner i sängen igen.
Brun tycker jag att jag har blivit även .. nu när jag jämför med mitt vita lakan ( hahah )
Det är väl för solariumet jag var på med Anna härom dagen :)
Så nu är klockan kvart i fem och jag ska iväg och handla något med mamma. Sedan göra mig iordning för jag ska träna klockan 8 med Sanna och denna gången ska Sillan komma och titta på ! haha det ska bli kul!
hon kan stå framför maskinen när vi springer och snacka med oss medans vi håller på att bryta ihopa! =)
sedan klockan tio ska vi hem efter träningen och jag ska duscha igen och göra mig iordning inför nått krök hemma hos Cornelia ! 
När Emelie har sett färdigt filmen på bio är hon säkerligen hemma runt halv tolv kan jag tro? och då ska även hon komma och joina oss, och sen sova hos mig !

Imorgon är en ny dag, då vera ska ta tag i boken hon måste läsa !
jappjapp, ses ute i dimman
puss vera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0