10/1-09, Såå lågt!

jag och sanna bestämde för att träffas i stan kvart över sju på fyrans busshållsplats, men hon dyker inte upp.. efter några minuter sms:ar hon att ja ska vänta vid fontänen på gustav istället.. och dit går jag.
Väntar till kvart i 8, helt frusen på en bänk. Själv, bland skumma luffare.. INGEN SANNA!
jag sms:ar .. men får inget svar.. sen kommer svar från sanna " jag är på centralen var är du? kom hit "
jag börjar tröttna på atthon gör saker och ting klyddigare? varför hoppa av på centralen om man bestämt att man ska mötas på gustav? visst min mobil va seg med mottagningen men ändå.. man kommer dit man bestämmer..
vad gör jag? jo ja GÅR hela vägen till centralen, och ingen sanna där iheller, då sms:ar jag henne men var e du?
"Jag är på fyran, påväg till gustav" 
frusen som jag är och irriterad för att hon skickar mig till olika ställen och inte dyker upp .. väljer jag att ta bussen hem istället. Jag tycker iallafall inte jag överreagerar eller något. Men ja tänker inte vänta mer än 50 minuter om inte mer på att köra någon kurragömma eller vad hon nu gjorde. jag fattade ingenting
tills ja får ett till sms:

"orka att du är sur på mig :( , jag var tvungen att göra så för "j" var på bussen och jag fick panik, och ville inte att "personen" skulle se mig" /sanna

OKEJ, ja fattar hela incidenten om det hade hänt nått allvarligt, att en pedofil eller någon olycka hände, så hon var tvungen att dröja ut på allt. Men jag tycker inte detta är okej ändå, det är mer egotrippat.
sorry men ja känner att du bara tänkte på dig själv, för att komma undan de du ville komma undan ifrån men absolut sket i att jag hade vatt ute sen kvart över sju i kylan!
& ännu lägre... att du skriver " orka att du är sur på mig!

tack för en rolig kväll / vera!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Dumochdummare.

Får jag kalla mig dummast?

Allt blev helt fel, jag vet att allt är mitt fel, och jag skyller inget på dig iheller.

Jag kan inte säga mer än förlåt.

Just nu gör jag i princip vad som helst för att du ska förlåta mig. Men det känns som om du inte kommer göra det.

2009-01-10 @ 21:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0