10/1-09, Sött!

Jag börjar må bättre efter min halsfluss, feber, och otroliga huvudvärk !
Anna ( min brors flickvän ) ringer från tyskland där dom vatt på semester och undrar om jag kunde hjälpa dom släpa hem all sprit och öl när dom kommer till sverige :)
Och själfallet hjälper jag till :)
sen kommer även mamma hem till dom för att kolla läget, fråga hur dom haft det och allt det dära man brukar göra :D
sen försvinner både min bror och anna in på sovrummet medans mamma och jag dricker kaffe i köket.. och dom kommer ut efter 10 minuter och fnissar.. och säger
ska jag eller du säga det? , nej du får säga det?

så fattade jag , så glad jag blev då sa ja
- AHHHHHH NI HAR FÖRLOVAT ER :D SÅÅ KUL!

så sa dom
-eh? nej haha :D

så började ja tänka efter så tänkte jag.. shit de gjorde dom ju för flera år sedan så dumt av mig att ens säga det..
och då sa dom :

Din bror har friat till mig :D
hon gick stolt fram och visade ringen
och jag kunde inte tro det, jag blev helt nervös för bilden ja fick i huvudet.. BRÖLLOP`?!

SHIT!
jag får samla mig tills vidare...
sen kanske ja skriver om hur ja känner :D
/ Veeeera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0